Unreal Commander

szerda, június 11, 2008

Most már nyugodtabban várom a 9.5 véglegest...

Rendszeresen jönnek az új frissítések, de nekem már régóta égette a csőrömet két probléma, amelyet nem bírtak javítani a heti buildokban:

- Google Docs-ban hibás volt a soremelés (CR-LF) funkció. És ez a probléma érvényes volt minden Rich Text szövegszerkesztőre is.
- Munkahelyemen Java programokat fejlesztünk, és a tesztelésekhez a Java Web Start-ot használjuk a JNLP file-ok futtatásához. Itt probléma volt, hogy a kiterjesztéshez nem lehetett hozzárendelni a java.exe-t fixen. Mindig bejött a File letöltése párbeszédablak, és ott meg kellett nyomnom a Megnyitás gombot. Tudom, hogy ez szőrözés, hiszen dolgozni így is tudtam vele. Ám kissé "snassz" volt a munkatársak előtt ilyen "gyalogmódszerrel" égni.

Ám az 10051-es buildra mindkét hibát kijavították. Tudom, kissé önző, hogy a tömeges módosítások, új funkciók mellett saját, egoista "sérelmeimmel" voltam elfoglalva, dehát én maximalista vagyok az Opera-teammel szemben. És ők ezt egyelőre gyönyörűen visszaigazolják nekem.

Már bosszankodtam, hogy kedvenc Ospell helyesírásellenőrzőm nem működik a Google motorral. Ám itt is kiderült, hogy egy tisztán installált példányban tökéletesen működik. Érdekes kaland lesz megtalálni, hogy melyik egyedi beállításom rontja el a működést.

Összességében nagyot alkotott a fejlesztőcsapat. Gratulálok Nekik! :-)