Unreal Commander

hétfő, április 28, 2008

Azért összeállt a kép

Bár sok új és szép dolgot hozott az Opera 9.50, azért nekem eddig sok szempontból meggyűlt vele a bajom. Írtam widgetek (BJustB, Touchthesky, stb...), UserJS-ek (Ospell, stb...) problémáiról, illetve problémát okozott a munkahelyemen a Java Web Start (jnlp) file-ok futtatása is.

Ám a build 9945-re, úgy túnik, összeállt a program ismét. Most már szinte minden problémám megoldódott benne. A "ghost-mails" (tárgy és szövegtörzs nélküli levelek) is eltűntek, a 9.26 leveleimet 100%-osan át tudtam tenni a legújabb 9.50b2 alá. A jnlp file-ok is működnek (bár megjegyeztetni még nem tudom, de ez már csak apróság). Sőt, még a régóta használni nem tudott UserJS switcher (felhasználói Javascripteket ki-be kapcsoló jelölőgomb) is működik!

Végre teljes fronton frissíthettem a legújabb verzióra mind otthon, mind a munkahelyen!

Ui: Azért az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy visszatérő gondjaim egy részét az is okozta, hogy én a legfrissebb heti verziókat is mindig az előző Opera könyvtárra telepítettem rá. Az utolsó 9.50 beta2-t már tisztán telepítettem, majd a paraméterek beállításával visszaállítottam az eredeti állapotomat. Így már nagyon flottul működik a rendszer.