Unreal Commander

kedd, december 13, 2005

Jó válogatást!

Már régóta tervezgetem egy saját WEB-lap elkészítését, de a kevés időm miatt erre egyelőre nem látok esélyt. Ám megpróbálok egy kis (talán leghasználhatóbb) izelítőt adni saját Opera környezetemről.

Én sok CustomButton-t (Felhasználói gomb) használok, mert rendkívül sok új funkcióval tudom bővíteni Operámat. Van sok ilyen gyűjtemény, amelyikek mindegyike nagyon sok hasznos kiegészítőt tartalmaz. Ám ezek nagyon szétszórva vannak, s sokszor később már én sem emlékszem, honnan vettem az adott gombot.

Ezért kigyűjtöttem az én környezetmből ezeket a gombokat, és egy helyre csoportosítottam.Ezeket el lehet helyezni a Fő eszköztáron, Címsávon, Állapot sávon, Lapsávon, vagy a ritkábban használtakat a Startbar-on. Érdemes ezeket a Testreszabás/Gombok/Saját gombok alá betenni, hogy bármelyik laptípusra (Webnéző lap, Levelező lap, Kezelő lapok, stb...) rá lehessen tenni.

A gombok egyszerű "Fogd és Ejtsd" (Drag and Drop) módszerrel bárhova elhelyezhetők. Ahol User javascript is kell, ott ezt jelzem, s folyamatosan a szükséges linkeket is mellékelem.

Jó csemegézést mindenkinek!