Unreal Commander

szombat, február 26, 2005

Megjelent az Opera 8.00 beta2, build 7483.

Megjelent az Opera 8.00 beta2, build 7483.

Még mindig kérdéses, hogy ez egy tervezett kiadás volt-e. Az Opera fórumokon folyó találgatás, illetve verzió és buildszám "követés" szerintem igan csak bosszanthatja a fejlesztőket. Ez siettethette a kibocsájtást. Az Opera rajongók között nagy volt az öröm.

Meg kell adni, elég nagy a fogadókészség a jelzett kérésekkel és hibajelzésekkel kapcsolatban a fejlesztők részéről. Nagyon örülök, hogy javították azt a hibát, hogy a Testreszabás dialógusban a Saját gombok gyűjtése most már ismét működik, s nem kell állandóan a non-troppo oldaláról felszednem a gombokat, ha az egyes ablakfajtákhoz azonos gombokat akarok feltenni. S nekem ez létfontosságú volt, mert én teljesen átszabtam az egyes ablakaimat. Olyan a startbar-om, mint egy repülőgép vezérlőkonzola. De itt aztán teljes képernyős módban is az összes létező gombot és menüt elérem. Ekkor nem látom az ad-banner-t sem.

Bár szerintem az ad-bannerek nagyon jó szolgálatot tehetnek. Én kimondottan igénylem is. Nagyon sokszor találok rajta nagyon jó kapcsolódó linkeket. Persze ez legtöbbször üzleti hirdetés, de innen már csak fantázia kérdése, hogy valóban használható linkeket találjak. Azt hiszem, ha egyszer fizetek az Operáért, akkor is megtartom az ad-banner-t.

A fizetésnél maradva. El nem tudom képzelni, hogyan lehet ezt jelenleg még nálunk megoldani. Nem tudok arról ,hogy Magyarországon lenne ilyen forintos fizetős regisztrálási lehetőség. Majd ha nálunk is bevezetik az euro-t, akkor biztos egy licenszet megveszek. Szenzációs, amit ezek (Opera-team) alkot az Operában. Élmény használni! Csak sajnos, például ez a blogger.com sem működik nálam. Kénytelen vagyok a Neptune plugint használni hozzá.

De most már valóban nekiesek, és kipróbálom a beta2-t.